متن پیام تبریک

پیام تبریک سیدعبدالله سیدکتولی مدیر آموزش و پرورش علی آباد کتول به مناسبت بازگشایی مدارس
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش، همزمان با فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، سید عبدالله سیدکتولی طی پیامی فرا رسیدن این ایام را به دانش آموزان و فرهنگیان تبریک گفت.
متن پیام مدیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جایگاه و نقش تعلیم و تعلم در هزاره جدید، جایگاهی بس شکوهمند و قابل اعتنا است و تلاش بی وقفه و همه جانبه در توسعه این جایگاه توسط دولتمردان، موید همین مطلب است.
هر چند بشر در همه ادوار زندگی نیازمند تعلیم و یادگیری آموزه های اجتماعی و شهروندی است، اما بی تردید مخاطبان اصلی تعلیم و تعلم نوگلان باغ زندگی یعنی کودکان و نوجوانان هستند که آینده ساز جوامع انسانی هستند چرا که اعتقاد بزرگان بر این است که آموزش نیک اندیشیدن در سنین جوانی و نوجوانی قطعاً اثرگذار تر است.  .
بر همین پیوست اینجانب فرا رسیدن ماه مهر، ماه جوانه زدن نهال علم و دانش را به همه دانش آموزان، معلمان، مدیران و معاونان مدارس، مربیان و کارکنان شریف آموزش و پرورش تبریک گفته و آرزومند توفیق و سربلندی همه دانش آموزان این شهر هستم.
امید است سال جاری سالی سرشار از توفیق و سربلندی برای دانش آموزان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح استان و کشور باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد